فهرست مطلب

مزایای ایمپلنت دندانی

استفاده از ایمپلنت‌های دندانی دارای مزایای بسیاری است که آن را به گزینه‌ی اصلی برای جایگزینی دندان‌های گمشده تبدیل کرده است.

پایداری و ثبات

ایمپلنت‌های دندانی، با قرار گرفتن مستقیم در فک، پایداری بالایی را به دندان می‌بخشند و از جابجایی یا ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

طبیعی بودن

ایمپلنت‌های دندانی به دلیل شباهت بسیار زیاد به دندان‌های طبیعی، ظاهر و حس طبیعی را برای فرد فراهم می‌کنند و از آن‌ها به عنوان بخشی از دندان‌های طبیعی استفاده می‌شود.

راحتی و آسایش

از آنجا که ایمپلنت‌های دندانی به عنوان بخشی دائمی از دندان فرد جایگزین می‌شوند، فرد قادر است با راحتی خاصی بخشی از زندگی روزمره‌اش را با داشتن این ایمپلنت‌ها سپری کند.

چه کسانی می توانند ایمپلنت دندان را انجام دهند؟

اگر از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستید، لثه های سالمی دارید و استخوان کافی در فک برای نگه داشتن ایمپلنت دارید، ایمپلنت دندان ممکن است برای شما مناسب باشد. اگر استخوان فک شما کوچک شده است یا به طور طبیعی رشد نکرده است، ممکن است بتوانید پیوند استخوان را برای ساختن استخوان انجام دهید. پیوند استخوان راهی برای افزودن استخوان جدید به استخوان فک شماست. دندانپزشک یا دندانپزشک شما متخصص به شما خواهد گفت که آیا می توان پیوند استخوان را انجام داد.

ایمپلنت‌های دندانی پیشرفته

ایمپلنت‌های نانوتکنولوژی

با بهره‌گیری از فناوری نانو، ایمپلنت‌های نانوتکنولوژی امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به ایمپلنت‌های معمولی دارند و می‌توانند نتایج بهتری را در طولانی مدت به بیماران ارائه دهند.

ایمپلنت‌های روبشی

ایمپلنت‌های روبشی با طراحی منحصر به فرد و جدید، به عنوان یک گزینه مطلوب برای جایگزینی دندان‌های گمشده شناخته می‌شوند و به دنباله‌ی طبیعی دندان‌های اصلی فرد می‌پردازند.

ایمپلنت‌های بدون پیچ

ایمپلنت‌های بدون پیچ، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و جدید، امکان انتقال بار بیشتری به فک فراهم می‌کنند و باعث افزایش استحکام و پایداری ایمپلنت می‌شوند.

مزایای روش‌های جدید جراحی ایمپلنت دندانی

بهبود فرآیند‌های ترمیم و بازسازی

استفاده از روش‌های جدید جراحی ایمپلنت دندانی منجر به بهبود فرآیند‌های ترمیم و بازسازی دندانی می‌شود و نتایج بهتری را برای بیماران فراهم می‌کند.

کاهش زمان جراحی و بازسازی

روش‌های جدید جراحی ایمپلنت دندانی باعث کاهش زمان مورد نیاز برای جراحی و بازسازی می‌شوند و برای بیماران راحت‌تر و سریع‌تر بازیابی را فراهم می‌کنند.

افزایش دقت و دوام ایمپلنت‌ها

با بهره‌گیری از روش‌های جدید جراحی، دقت و دوام ایمپلنت‌های دندانی به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد

مراحل انجام ایمپلنت به چه صورت میباشد؟

مرحله ۱

دندانپزشک یا متخصص شما به دقت دهان شما را معاینه می کند و از سر، فک و دندان های شما رادیوگرافی می گیرد تا متوجه شود آیا ایمپلنت های دندانی برای شما مناسب هستند یا خیر

مرحله ۱

مرحله ۲

در مرحله اول جراحی، دندانپزشک یا متخصص شما یک ایمپلنت دندانی را در استخوان فک شما در زیر بافت لثه قرار می دهد. سپس بافت لثه به جای خود دوخته می شود. با بهبودی بافت، ایمپلنت با استخوان پیوند می‌یابد و به لثه می‌چسبد. ممکن است چندین ماه طول بکشد تا بهبود یابد.

مرحله ۲

مرحله ۳

در مرحله دوم جراحی و پس از بهبود بافت، دندانپزشک یا متخصص شما یک اباتمنت را به ایمپلنت متصل می کند. اباتمنت پستی است که دندان جایگزین را به ایمپلنت متصل می کند. در برخی موارد، اول و دوم مرحله جراحی ایمپلنت ممکن است در یک مرحله انجام شود.

مرحله ۳

مرحله ۴

یک دندان جایگزین مصنوعی ساخته می شود و دندانپزشک یا متخصص شما آن را به اباتمنت می چسباند. ممکن است چندین جلسه طول بکشد تا دندان جایگزین به درستی روی اباتمنت قرار گیرد.

مرحله ۴

مرحله ۵

هنگامی که چندین دندان یا همه دندان های خود را جایگزین می کنید، یک بریج ثابت به ایمپلنت های دندانی شما متصل می شود. بریج یک ترمیم دندان است که یک یا چند دندان از دست رفته را با پوشاندن ناحیه ای که دندان ندارد جایگزین می کند. بریج توسط ایمپلنت های دندانی در هر طرف دندان یا دندان از دست رفته محکم در جای خود ثابت می شود

مرحله ۵
به بالا بروید